27/7/08

Nova xornada informativa na sala de bingo "Ciudad de Santiago"

O pasado venres día 25 de Xullo a case totalidade da plantilla do "Bingo Ciudad de Santiago" volveu a concentrarse diante das portas da sala, ò longo de todo o día, para manifestar o seu apoio os compañeiros represaliados laboralmente e para solicitar a súa readmisión.
A pesares de que : era o día da festa grande na cidade, que había milleiros de personas polas rúas, de que a climatoloxía non axudaba, de que case tódolos los negocios da cidades - menos hostelería - estaban pechados, de que a dirección da empresa tentou amendrentar ó persoal coa presencia de gardas de seguridade na porta, de que chamou en varias ocasións á Policia Nacional, .... os traballadores seguiron firmes na súa postura á vez que daban unha lección de civismo, non caendo nas provocacións.
Coa colaboración das xentes do sindicato CIG e o apoio dos clientes, que reduxeron a súa asistencia en máis dun setenta e cinco por cento á sala ( entraba un de cada catro ), e seguiron a manifestar na rúa a súa oposición á politica de dirección da Empresa, o persoal agarda que a Dirección reconsidere a súa actitude e tome as medidas para a solución dun conflicto,que ninguen desexa, e que se presume de moi facil solución.
Foi tal o apoio dos clientes cando deixou de chover que dende as 10 da noite ata as 3 da mañán foron aproximadamente 20 os que entraron na sala. Na hora de peche había máis xente na porta pedindo a readmisión que clientela na sala.
Estanse a recibir as mostras de apoio dos compañeiros doutras salas, cousa que se agradece, así como a súa disposición a colaborar naquelas medidas que se decidan adoptar. Por "correo interno" seguiredes a ter noticias.
Nueva jornada informativa en la sala de bingo "Ciudad de Santiago"
El pasado viernes día 25 de Julio la casi totalidad de la plantilla del "Bingo Ciudad de Santiago" volvió a concentrarse delante de las puertas de la sala, a lo largo de todo el día, para manifestar su apoyo a los compañeros represaliados laboralmente y para solicitar su readmisión.
A pesar de : que era el día de la fiesta grande en la ciudad, que había millares de personas por las calles, que la climatología no ayudaba, que casi todos los los negocios de la ciudad - menos hostelería - estaban cerrados, que la dirección de la empresa intentó amedrentar al personal con la presencia de guardias de seguridad en la puerta, que llamó en varias ocasiones a la Policia Nacional, .... los trabajadores siguieron firmes en su postura al tiempo que daban una lección de civismo, no cayendo en las provocaciones.
Con la colaboración de las gentes del sindicato CIG y el apoyo de los clientes, que redujeron su asistencia en más de un setenta y cinco por ciento a la sala ( entraba uno de cada cuatro ), y siguieron manifestando en la calle su oposición a la politica de dirección de la Empresa, el personal espera que la Dirección reconsidere su actitud y tome las medidas para la solución de un conflicto, que nadie desea, y que se presume de muy facil solución.
Fue tal el apoyo de los clientes cuando dejó de llover que desde las 10 de la noche hasta las 3 de la mañána fueron aproximadamente 20 los que entraron en la sala. En la hora de cierre había más gente en la puerta pidiendo la readmisión que clientela en la sala. Se están recibiendo muestras de apoyo de los compañeros de otras salas, cosa que se agradece, así como su disposición a colaborar en aquellas medidas que se decidan adoptar. Por "correo interno" seguiréis teniendo noticias.

1 comentario:

Anónimo dijo...

No os rindáis y seguir así de unidos que es vuestra mejor baza , además el día del Apóstol se notó el gran apoyo que os están dando los clientes. Espero que se solucione pronto , que ninguno de vosotros lo está pasando bien con todo este asunto.