4/12/07

Non penses que paramos ....

E por eso, por que non imos parar, o vindeiro mércores, día 12, ás 12 da mañan, teremos unha reunión en Santiago tódolos Delegados de persoal de tódalas las salas de Galicia. Non queremos limitar as reunións á mesa de negociación. Queremos ter a máxima reprensatividade e escoirtarvos a todos.
Xa o fixemos nunha primeira ronda nas asembleas. Agora queremos, xa que xuntarnos todos de momento sería complicado, que os delegados nos aporten todo o que nos queirades facer chegar. Por medio deles podedes facer oir a vosa voz, asi que non dubidedes en transmitirlle as vosas inquedanzas para que nolas fagan chegar.
Agradecemos a vosa atención para con esta páxina e animámosvos a seguir facendoo, por medio dela teredes noticias de nos e das nosas propostas.
Un saudo.

1 comentario:

Anónimo dijo...

hola me parece fenomenal todo lo q se qiere conseguir y espero q si no es en su totalidad sea en gran medida pq yo como vendedora soy de la opinion q nosotros somos los ultimos monos de los bingos...en general creo q somos los peor parados en todos los acuerdos internos o externos de los bingos y parece q tenemos menos derechos q otros trabajadores dentro de la misma empresa..no se si me explique bien pero creo q mucha gente entiende lo q qiero decir..espero q d esta reunion salga algo bueno pero no tngo mucha confianza ya q en muchos bingos algunos delegados estan conformes con lo q tienen ellos y aunq suene duro no se hasta q punto les preocupa la situacion de los demas trabajadores..antiguedad....etc me entendeis verdad..¿ d todos modos sigo confiando en q entre todos consigamos nuestros objetivos...